torsdag 24 februari 2022

Torsdag 24/2

 God kväll!

En morgon med plusgrader och slask över gårdsplanen. Nu blir det troligen minus under natten och då är risken stor för att det blir isbelagt som före sista snöfallet.

Gympamorgon med uppvärmning och cirkelträning med ett antal stationer. Rotarymötena har startat igen efter att restriktionerna togs bort men hittills har jag hoppat över dem och åkt hem direkt efter träningen.

Tänkte titta på skidtävlingar när jag kom hem men det var bara om Putins krigsintåg i Ukraina som visades och diskuterades i samtliga svenska kanaler. Det är ju bedrövligt att en tokig människa kan ha sådan makt att han kan göra det han nu gör utan att bli stoppad.

Tednrud hade ringt mig när jag var på gympan så jag ringde upp honom och hade ett längre samtal eftersom det var ett bra tag sedan vi senast talade med varandra.

Hockeykväll med Färjestad-Skellefteå. De senare vann med 5-1 efter att gjort tre mål i första perioden och det femte i tom kasse.

God natt!


Inga kommentarer: