lördag 28 januari 2023

Lördag 28/1

 God kväll!

Ibland längtar man efter något man inte ätit på länge. Idag var en sådan dag och därför utökades frukosten med en tallrik havregrynsgröt.

När jag vid frukosten tittade ut fick jag se en väldigt stor katt komma gående. På avstånd tog jag den först för en hund men när den närmade sig såg jag att det var en katt. Jag har många katter springande här men denna har jag inte sett tidigare. Den träffade på en annan katt som dök upp. De nosade på varandra men vandrade vidare åt var sitt håll.
Under eftermiddagen var det dags för skidsprint. Damerna tog andra och tredje placeringen och bland herrarna blev det en fjärdeplacering. I skidskytte blev det en en andra plats som bäst för damerna och en fjärde för herrarna.
Under eftermiddagen fick jag besök av Lotta och hon stannade på en kaffetår och var med och såg de två första perioderna mellan Djurgården och BIK. När hon åkte hade BIK ledning med 1 - 0. Matchen slutade med seger för BIK med 4 - 1. Två av målen i tom kasse.

God natt!


Inga kommentarer: