tisdag 17 januari 2023

Tisdag 17/1

 God kväll!

Nu var det dags igen. Mulet, blött och kalla vindar. Under kvällen övergick det i snö så nu är det vitt igen, dock utan något snödjup.

Idag stod jag över gympan eftersom jag skulle in med bilen för service. Under förmiddagen fick jag meddelande från Bring om att de skulle leverera ett paket och jag måste vara hemma för att ta emot det. Det var det paketet som skulle levererats i fredags. Eftersom jag skulle åka iväg med bilen vid 12-tiden försökte jag meddela tillbaka men det gick inte. Nu gick det bra ändå för kvart i tolv dök han upp.

Det var städdag och nu har städerskan bytt ut alla röda dukar och bytt en del gardiner så nu kan man säga att julen är utstädad.

När jag lämnade in bilen fick jag en lånebil och då åkte jag till Biltema och lyckades hitta några nödvändiga saker.

God natt!

Inga kommentarer: