söndag 17 december 2023

Söndag 17/12

 God kväll!

Vid 12-tiden åkte vi in till busstationen i Karlskoga för Gudrun skulle med bussen till Västerås. Både dit och hem regnade det.

På hemvägen kunde jag följa skidskyttet med systrarna Öberg på andra och tredje plats. Hemma såg jag Sverige vinna över Tjeckien i hockey.

Någon timma senare fick jag meddelande från Gudrun att hon inte hade hittat sin nyckel som hon brukar ha liggande i kappfickan eller handväskan. Trodde att hon kunde tappat den när hon la ifrån sig kappan på restaurangen i går. Men nej, de hade inte sett någon nyckel. I bilen kunde jag inte se den och inte heller någonstans i huset. Niklas som jobbade till halv 10 hade en nyckel och jag föreslog att hon skulle åka till lasarettet och få den nyckeln och så gjorde hon.

Kvällen med de två sista avsnitten i serien om Börje Salming.

God natt!

Inga kommentarer: