fredag 1 december 2023

Fredag 1/12

 God kväll!

För en vecka sedan fick jag vända hemåt utan vaccinering när jag besökte vårdcentralen. Nu var det dags för ett nytt försök. Tittade på tomma tider och såg att det var ett par mellan 11.30 - 12.00. Tänkte att åker jag in vid 11 så går det säkert bra. Mycket riktigt, det var tomt före mig. Lite senare hade det fyllt på med ett tiotal. Två sprutor helt smärtfritt.

När jag åkte in sa de på Värmlandsradion att solen sken i Karlstad men för mig var det helmulet och på hemvägen kom lite snöflingor som sedan fortsatte hela dagen.

Under eftermiddagen ett samtal från lillebror där vi ventilerade stort och smått.

Lunch och därefter skidskytte för damerna. Det gick inte så bra för de svenska, bäst kom Mona Brorsson på en plats runt 10.

Kvällens tv-tittande bestod av På Spåret och Carina Bergfeldt.

God natt!


Inga kommentarer: