söndag 10 juni 2012

Söndag 10/6

God Kväll!

När jag i förmiddags skulle gå in i PC-n var det omöjligt. Det var den som jag har e-posten i plus en del annat. Det är en gammal maskin, så det är kanske inte så konstigt att den lagt av. Tyvärr är det som vanligt, har slarvat med kopiering. Nu har jag i alla fall lagt in E-postkontot i en annan maskin, så det fungerar åtminstone.

Kollade upp dagens vattentemperatur. För kallt för bad, bara 17 grader.

Under eftermiddagen fick jag besök av Thomas och Laila. Laila med gipsad fot och kryckor. Hon hade halkat och brutit ett ben i foten. Lyckades hitta lite kaffebröd i frysen, så det blev en kaffetår.

Som vanligt dessa dagar var det ett par fotbollsmatcher. Det börjar bli mycket tittande. Jag fortsatte i kväll med en Irene Huss-film, därav det sena inlägget.

God Natt!


Inga kommentarer: