lördag 16 juni 2012

Lördag 16/6

God Kväll!

En tråkig och regnig morgon gjorde att det fick bli lite jobb vid datorn. Plockade bl.a. in betalningar och såg att USA-resan hade gjort att det var en mycket låg bensinfaktura.

Tänkte ett tag ge mig iväg till Karlstad och Jula och äta lunch där, men ångrade mig med tanke på resan. Stannade istället till för lunch i Filipstad och fortsatte sedan till Janne och Monica där jag också träffade Thomas och Anette. Det blev ytterligare en kaffetår på maten.

Under eftermiddagen klarnade det upp och solen tittade fram så det blev lite uteliv då jag drog ett och annat ogräs. Satt på verandan och funderade på varför jag inte tagit ut trädgårdsmöblerna ännu. Väntar till nästa vecka, då skall det bli sommar, tror jag.

Hittills har jag inte sett någon fotboll utan det blev istället en något barnslig film. Tror att det kommer en bättre nu.

God Natt!

Inga kommentarer: