torsdag 28 juni 2012

Torsdag 28/6

God Kväll!

Sista gympan i Karlskoga, nu blir det sommaruppehåll. Som vanligt lämnade vi en sommarpresent till vår hårt arbetande instruktör, Carola.

Jag var tvungen att bryta upp eftersom jag skulle till Nordea och träffa min bankman, Peter Birath från Karlstad, som denna gång kom till Karlskogakontoret. Lite genomgång, dock utan att göra några förändringar.

Idag tog vi en tur till Filipstad och åt lunch på Louise. Gudrun var också inne på Kajs Kläder och tittade hos den nye ägaren.

Under eftermiddagen röjde jag gräs och sly nere vid badet. Idag var vattentemperturen 20,5 grader. Eftersom Harry har förvarnat om besök gjorde jag en ny badstege, som sjösätts i morgon.

Lite grillat på altanen innan det var dags att sätta sig vid TV:n och titta på Tyskland-Italien. Jag var nog inte ensam om att tro att den tyska maskinen skulle ta finalplatsen. Men där hade vi fel, redan i första halvlek gjorde Italien 2-0. Visserligen fick Tyskland ett mål i slutet på straff, men det räckte ju inte.

God Natt!

Inga kommentarer: