fredag 27 september 2013

Fredag 27/9

God Kväll!

Idag var jag fri från snickare eftersom de var på ett uppdrag i Karlstad. I väntan på varmare väder laddade jag en tvättmaskin och sedan tog vi en tur till Filipstad för att fylla på matförrådet.

Hemma igen var det dags för mig att skrapa plåttak för målning. Innan jag hann starta kom Susanne och Sofie på besök. De hade varit hos Kurt Tranberg på förmiddagsfika och tog vägen förbi. De skulle också titta in hos Birgit för att titta på hennes nya mattor hon hade vävt.

När taket var skrapat åkte vi till Karlskoga för att hämta Lottas hund, som jag hade lovat att passa några dagar.

Under kvällen tittade Gudrun på ett avsnitt om Frost när jag lagade mat och tittade på fotboll. Senare blev det gemensamt tittande på Skavlan.

God Natt!

Inga kommentarer: