torsdag 12 september 2013

Torsdag 12/9

God Kväll!

Upp med tuppen klockan 05.15 för att hinna läsa tidningar och ta en kopp kaffe med smörgås innan det bar iväg till Karlskoga.

Efter gympan och ytterligare en frukost åkte jag till Nobelhallen och hämtade mina entrébiljetter till säsongens hockeymatcher. Eftersom Tedenrud inte var hemma fortsatte jag till Ö&B. Vid ingången träffade jag en av mina anställda på den tiden jag hade KAPRO i Karlskoga AB, Anne Rytinki. Vi hade en trevlig pratstund innan jag gick in och försåg mig med lite rengöringsmedel, schampo och lampor.

På Rotary hade vi besök av rektorn för Folkuniversitetet. Han vann dagens vinlotteri.

BIK Karlskoga startade säsongen i kväll med match mot Oskarshamn. BIK startade matchen bra och vann med 5-2 inför 2222 åskådare. (2-0, 3-1, 0-1).

God Natt!

Inga kommentarer: