tisdag 3 september 2013

Tisdag 3/9

God Kväll!
 
Idag var det dags för säsongens första gympa. Som vanligt var det vi i det gamla gänget som kom. Några skulle komma längre fram i september. Träningen gick bra och det känns som att det kommer att flyta på bra fram i höst.
 
Efter någon timme hemma var det dags för resa till Karlstad och ett-årskontrollen av prostatan. Det visade sig att alla värden, som väntat, var perfekta. Nästa kontroll blir att jag får lämna blodprov och sedan ringer läkaren upp mig och meddelar resultatet. Därefter kommer uppföljningen att skötas av ett skötersketeam.
 
När jag mot kvällningen kom hem igen bytte jag om och oljade in balkongens trätrallar.

Leif och Åke har börjat monteringen av balkongen. Det kommer, efter lång väntan, att bli ett bra resultat, som det ser ut redan nu.

Eftersom jag hade fullt upp idag glömde jag givetvis bort att Kuggarna hade sitt första säsongsmöte. Fick telefonpåminnelse när mötet började, men jag stannade hemma. Jag skulle komma alldeles för sent. Det är konstigt att allt skall ske samma dag och däremellan ingenting.

God Natt!

Inga kommentarer: