måndag 2 september 2013

Måndag 2/9

God Kväll!

Idag har det varit en lugn dag med lite plock. Började med att klippa av hallonbuskar som börjat dra sig ut över infarten till garaget. När jag kört ner dem till min rishög passade jag på att även köra dit det gamla balkongräcket med stolpar och allt för att bränna upp till våren.

Tvättade rent trätrallan till balkongen med altantvätten och högtryckssprutan för att olja in, men det får vänta tills det torkat upp ordentligt.

För övrigt har det varit lite rensning och vattning i växthus och inomhus.

Snickaren tittade in och kollade upp att jag hade färdigmålat, för i morgon kommer de och monterar balkongen.

Själv kommer jag att vara borta eftersom gympan kör igång och lite senare blir det Karlstad och årskontrollen. Därför skall jag också försöka att komma i säng lite tidigare för att orka upp vid 5-tiden.

God Natt!

Inga kommentarer: