onsdag 23 april 2014

Onsdag 23/4

God Kväll!

Deklarationsdatum närmar sig. Slog en signal till revisorn för att höra hur det var med årsbokslutet och K10-blanketten. Deklarationstiden uppskjuten till 15/6 så allt är lugnt. Väntat, men bäst att kolla.

Ringde Birgit och hörde om hon skulle med in till Filipstad, när jag skulle köpa färg. Hon hade tidigare sagt att hon ville in och köpa penséer. Så blev det och jag köpte också en del. Sedan blev det förmiddagskaffe innan jag var hemma igen.

Ut i glashuset och började måla. Tiden rinner snabbt iväg och resultatet blev en tredjedel av vad jag tänkt mig under dagen. Jag hade styrelsemöte på Kvarnen under eftermiddagen och därför fick jag bryta målningen lite för tidigt.

Utställningsgruppen lämnade förslag på 2015-års utställningar. De har jobbat bra och hela året är i stort sett klart.

En tur till Ica och så var jag hemma igen och hela dagen förbrukad.

God Natt!

Inga kommentarer: