tisdag 29 april 2014

Tisdag 29/4

God Kväll!

Veckans första och enda gympadag.

När jag kom hem från Karlskoga stod det två polisbilar och stoppade bilar vid infarten till Nykroppa. Det var blåskontroll och bilarna stoppades från båda håll.

Åkte in till Kvarnen för avtackning av Carina, som gör sin sista arbetsdag i morgon. I hennes ställe kommer Britt-Marie, som har gått bredvid under en månads tid. Förutom jag var det Inger och Barbro som var där. Lite senare kom också Janne Samuelsson, fast i annat ärende.

När jag kom hem stod Gudruns bil på gården, men huset var tomt. Hon hade inte vågat gå in eftersom hon trodde att jag hade kopplat larmet. Hon hade tagit en promenad och eftersom jag varit borta närmare två timmar blev den inte allt för kort.

På gatan nedanför mig kom det en polisbil och stannade på gatan under 15-20 minuter. Det såg skumt ut och jag tror att de har spaning på något eftersom de kommer ganska ofta och åker förbi.

Nu är dagens middag avklarad och kvar av dagen är lite TV-tittande.

God Natt!

Inga kommentarer: