fredag 3 oktober 2014

Fredag 3/10

God Kväll!

Hela förmiddagen gick åt till en behövlig städning. Det sker ju inte så ofta. Mest blir det lite fuskstädat med den lilla dammsugaren.

Till Ica för att fylla på lagret. Till småfåglarna blev det höstens andra 20-kilos säck med solrosfrö. Gudrun, som flera dagar har tiggt pengar i Västerås med Världens Barn-bössan, har frågat mig flera gånger om jag lagt något i bössan. Eftersom jag såg en vid Ica passade jag på att mata den.

Efter lunchen satte jag mig och testade att titta på foton i den nya tv:n. Fortsatte med videofilmen från USA-resan 2009. Avslutade med en musikkonsert, som jag tidigare fått av Stefan. Därmed var hela dagen borta och det var bara att slå över till Aktuellt. Det var i alla fall enkelt att få igång de olika programmen.

God Natt!

Inga kommentarer: