måndag 20 oktober 2014

Måndag 20/10

God Kväll!

Idag var det tidig morgon, vi hade bytt gårdagens gympa till idag. Innan jag gav mig iväg strax efter 6.00 laddade jag en tvättmaskin. När jag kom hem var det bara att hänga upp tvätten.

Under kvällen tänkte jag titta på matchen Västerås - Södertälje, men när jag skulle starta tv:n blev beskedet: "Kan inte starta tjänsten. Försöker igen." Senare gick jag in på Telias hemsida och såg att de hade problem med digitala tv:n. Om man drog ur nätkabeln ur boxen i 10 sekunder och satte i den igen skulle det funka. Gjorde så och mycket riktigt, det funkade. Kunde nu se tredje perioden och det räckte ju. Ställningen var 2-0 efter två perioder och i tredje gjorde VIK ytterligare ett mål i tom kasse. Under tiden, när jag inte kunde se matchen, tittade jag i den andra tv:n med CMore och det fick bli "Kockarnas Kamp".

God Natt!

Inga kommentarer: