lördag 11 oktober 2014

Lördag 11/10

God Kväll!

Idag går en tanke till min far som skulle ha fyllt 105 år.

Under förmiddagen blev det lite arbete vid datorn. Sammanställde ekonomirapporten till årsmötet nästa lördag med Jossihuset. Gjorde också klart vallistan för val av veckor. Ringde och beställde tid med revisorn. Han har visserligen sålt sin andel, men valdes på förra årsmötet och han bor i Karlskoga och passar mig bäst. Det är i alla fall ingen som vågar kritisera att jag kontaktat honom.

Senare blev det arbete i solskenet. Nu har jag tagit in sommarmöblerna från verandan. Den lilla rottingmöbeln får dock stå kvar någon vecka. Hammocken har också plockats isär och flyttats in. Kvar har jag nu grill och stekhäll. De flyttar jag upp på altanen, men väntar tills jag får hjälp att bära upp dem.

Nu håller jag ett öga på lördagshockeyn då och då men kommer antagligen att slå över till något annat.

God Natt!

Inga kommentarer: