tisdag 14 oktober 2014

Tisdag 14/10

God Kväll!

Eftersom vi inte hade någon ledare på gympan idag, Carola jobbade och vi hade inte någon vikarie, gick vi upp i maskinsalen. Jag valde 30 minuter på löpbandet följt av 15 minuter på trampmaskinen samt avslutade med hantlar. Jag tyckte mig se ett bekant ansikte på en som hade kommit upp på en trampmaskin. Mycket riktigt, det var yngsta dottern, som körde ett pass innan hon skulle resa till Stockholm. I går hade hon fått tel.samtal från ICA Maxi. Hon hade vunnit två biljetter i restaurangen till BIK:s match i kväll. Hon fick inte byta match eller lämna dem till någon annan så hon fick tacka nej p.g.a. resan.

Under eftermiddagen tankade jag lövblåsen och blåste undan löv. Det finns mer att köra och det finns träd som knappt har börjat fälla löv ännu, t.ex. ekarna.

Åkte in till matchen BIK-Vita Hästen. För en gångs skull tyckte jag att BIK kämpade bättre än vanligt i år och de hade också ledning med 2-0 efter första perioden. Skottmässigt var matchen jämn och slutade 2-1 efter att VH gjort sitt mål i andra perioden. Besökssiffran var 2166 personer.

God Natt!

Inga kommentarer: