torsdag 30 oktober 2014

Torsdag 30/10

God Kväll!

Idag var det manfall på gympan, därför började vi i maskinerna. Jag gjorde 30 minuter på bandet och 15 på trampmaskinen. Vi avslutade med styrka i TRX-banden.

Efter gympan och frukosten en tur till Marina. Där var alla bilar borta så jag fortsatte till Däckson. Jag har mina däck lagrade där och passade på att byta till vinterhjulen. Kanske lite tidigt, men halkan kan komma när som helst. Idag var det minus och riktigt hård is på rutorna när jag skulle iväg.

Byte av däck gjordes på en kvart och därför fortsatte jag till BilTema. En runda utan att köpa något!

På Rotary hade vi besök av nye kommundirektören, Karin Björkman. Hon höll ett intressant föredrag med en blandning av egoföredrag samt den roll som hon har i kommunen.

På eftermiddagen hämtade jag nycklarna till Kvarnen eftersom jag tjänstgör på lördag när det är vernissage. Tittade samtidigt på akvarellerna, som nu var uppsatta.

Köpte en krans till graven. Då träffade jag Elisabet och Bylund från Fimek-tiden. Det blev en pratstund innan jag svängde hemåt och matchen Linköping-HV71, 2-0 efter sista målet i tom bur.

God Natt!

Inga kommentarer: