måndag 6 oktober 2014

Måndag 6/10

God Kväll!

Förmiddagen gick åt till att svara på mejl och bokföra Jossihuset.

Till lunch gjorde jag Bert Karlssons fläskfilégryta med pepparsås. När Gudrun kände doften gick det inte att sitta i köket utan hon dukade i matsalen. Till det skulle det givetvis vara ett glas vin.

I går började jag känna hur förkylningen smög sig på mig och i eftermiddags var det fullt utslag. Blev liggande på soffan någon timme. Hade tänkt åka och se BIK-Karlskrona i Nobelhallen, men det var inte att tänka på. Såg matchen på TV och det är bara att konstatera att tränarna får börja ställa krav på spelarna. Det går inte att skylla på domarna, det är inte de som ställer till det. Matchen slutade 0-3. 0-1 när BIK spelade 5-4. Sedan kom de andra målen i sista perioden. Det sista i tom bur.

Nu skall jag skicka ett SMS till min tränare och tala om att hon får klara sig utan mig i morgon.

God Natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig! klokt av dig att hoppa över träningen i morgon! kram Åsa

Lotta sa...

krya på dig kram! ha en fin dag och hoppas du redan mår bättre ,,