fredag 12 april 2019

Fredag 12/4

God kväll!

Fortsatt solig och kall morgon.
Infann mig vid 10-tiden i Örebro hos Global Invest för genomgång och smärre förändringar i den portfölj jag har där. Efter ungefär en timma fortsatte jag vidare till Jula. Det var länge sedan som jag besökte dem och det slog mig att det hade blivit väldigt trångt i gångarna. Lämnade givetvis med lite varor. Det blev tralltvätt och lite andra nödvändiga persedlar.

På hemvägen stannade jag till i Lekhyttan för lunch. Mycket folk som vanligt vid lunchtid.

Efter en kaffepaus vid hemkomsten gick jag ut i snickarboa och provade gårdagens inköpta borr och resultatet blev en ny holk. Skall byta ut en gammal och sprucken holk i morgon med den nya.

Under kvällen hockey Djurgården-Färjestad. Seger för Djurgården med 3-1 och de leder också med 3-1 i matcher.

God natt!

Inga kommentarer: