onsdag 17 april 2019

Onsdag 17/4

God kväll!

Denna veckan blev det gympa två dagar i sträck. Jag hade sagt att jag inte skulle komma idag. Detta för att jag senaste tiden haft värk i benen på eftermiddagen efter träning och det brukade sitta kvar ett dygn. Denna gång hade jag inte det problemet så jag åkte in i morse. Vi fick meddelande att vi fick köra själva eftersom Carola hade fått värmeproblem och måste invänta en hantverkare. Det fick bli spinning och avslutning med gummiband för styrka och mage. Detta var också positivt för utan påhejare tar man inte ut de sista 10 procenten.

Till Ica under eftermiddagen. Träffade grannen Ingegerd som berättade att hon varit på ett möte och hört min röst, men det visade sig att det var min lille broder.

Mina andra grannar som tillbringar vintern i Spanien har, liksom flyttfåglarna, återvänt till svensk mark.

God natt!

Inga kommentarer: