måndag 29 april 2019

Måndag 29/4

God kväll!

Idag körde jag bort det ihopkrattade från gräsmattorna. Nu blir det inget mer krattande. Gräset får nu  robotarna ta över. Jag har fått ihop en hög som jag skulle kunna elda, men det får ligga till nästa vår. Så torrt som det är nu vågar jag inte ta risken att starta en skogsbrand.

Åkte in till Filipstad och hämtade hem mina robotar. Jag har haft dem inlämnade för genomgång och uppdatering. Kostar en del men då vet jag att de är som nya. Jag väntar ett tag med att  köra igång dem. Gräset får växa lite mer innan det är dags.

En av BIK:s säljare ringde idag och nu är mina sittplatser för nästa säsong säkrade.
 Liljekonvaljerna växer så det knakar
 Ny vårbrasa på gång.
En av bokarna i sin ljusa grönska. Synd att vekligheten är finare än fotot.

God natt!

Inga kommentarer: