torsdag 25 april 2019

Torsdag 25/4

God kväll!

Grattis till Åsa på födelsedagen!

Endast halva styrkan på gympan. Vi fick köra själva eftersom Carola hade fått jobba över på nattpasset. Däremot kom hon och fixade frukosten. Jag körde cykel 30 minuter och sedan styrka i maskiner innan jag avslutade passet med situps.

I väntan på Rotarymötet besökte jag Biltema för att se om de hade s.k. paviljonger till salu. Jag har tänkt använda det till att få tak över grillplatsen.. 2x3 meter skulle passa bra. De hade ett som var 3x3 meter. Går det också men tittar på några fler affärer innan jag tar beslut.

Under mitt Karlskogabesök hade Gudrun packat ihop och återvänt till hemstaden.

I kväll blev ordningen återställd! Frölunda vann över Djurgården med 5-2 och leder nu med 2-1 i matcher.

God natt!

Inga kommentarer: