söndag 14 april 2019

Söndag 14/4

God kväll!

Grattis till Ann-Marie på 79-årsdagen och Viktor på 13-årsdagen!

Vid 13-tiden kom Conny och överlämnade Viktor för vidare transport med mig till Nora. I Karlskoga stannade vi till och plockade upp Andreas, Viktors storebror. Det var första gången jag besökte Lotta sedan hon flyttat till Nora men GPS:en visade oss ända fram. Positivt att det fanns en ordenlig parkering vid huset. Lägenheten är centralt placerad och nära både till centrum och sjön i lugn miljö.
Förutom jag var Lottas kompisar från Storfors på besök. Vi blev bjudna på smörgåstårta och också vanlig tårta.

När jag kom hem slog jag på tv:n samtidigt som Färjestad gjorde 4-0 på Djurgården. De vann med 8-2 och därmed står det 3-2 i matcher till Djurgården. Först till fyra gäller.

God natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Tack för besöket, firandet och skjutsen av de mina 😍🙏😊