fredag 19 april 2019

Fredag 19/4

God kväll!

Efter frukosten strök jag gårdagens tvättade skjortor. Allt annat viker jag bara ihop och lägger i skåpen.

Under gårdagen la jag i mjärden och efter elvakaffet gick jag ner för att hämta hem en abborre till lunch. En abborre fanns det men den var inte mer än en decimeter lång och den skulle inte ens kunna mätta Birgit. Det fick bli annan mat. Ärligt, jag hade inte räknat med någon fångst.

Jag har haft ett flertal telefonringningar från Vitryssland, det senaste halv elva i kväll. Eftersom jag inte känner till någon därifrån har jag inte svarat. Tidigare har de ringt ett antal gånger från Tunisien, men de har tydligen tröttnat och nu kommer de från nytt håll. Eftersom det är mobilen de ringer till är det inte mig de vill ha kontakt med utan företaget eftersom numret står på det. Det är väl maffian som är igång.

Har sett Let´s Dance och denna gång var det rätt gubbe som försvann.
 Förutom vitsippor finns det även blåsippor på tomten.
Gott om bofinkar har jag men endast en som ville vara med på bild.

God natt!

Inga kommentarer: