lördag 26 november 2022

Lördag 26/11

 God kväll!

Kom sent i säng i går kväll men vaknade tidigt. Kunde inte somna om så det fick bli ett par kapitel i Nesbö boken innan det var dags att lämna sängen strax före åtta.

Det har varit en idrottsdag med 10 km skidor på förmiddagen med dubbelseger på kvinnliga sidan och en fjärdeplats på herrsidan.

Under eftermiddagen fick jag besök av jultidningsförsäljaren som lämnade över 91:an Karlsson och en Läckbergbok. Tidigare har jag av en annan tidningsförsäljare fått två böcker. En Marklund och en av Björn Hellberg. Tillsammans med tidigare ej lästa böcker kan jag läsa dygnet runt ett tag framöver.

Under eftermiddagen var det dags för BIKmatch. Denna gång borta mot Mora. En jämn match som till slut vanns av Mora med 4 - 3. Avslutade kvällen med en julfilm som jag hamnade i när jag bläddrade runt. En lättittad film som slutade som de brukar.

God natt!

Inga kommentarer: