tisdag 15 november 2022

Tisdag 15/11

 God kväll!

Även idag en mulen dag och en temperatur runt 4 grader.

Idag det sena gympapasset då vi startar 8.30. Det tidigare startar 8.00 allt beroende på hur vår instruktör jobbar. En gång för längesedan när vi startade gympagruppen började vi 7.00 men då var det inte några pensionärer med. Åren har gjort att gruppen åldrats och numera består av endast pensionärer sånär som en som kommit in senare.

Efter passet och frukosten passade jag på att tanka. Eftersom det sägs bli kallare tog jag vägen förbi Däckson där jag har mina däck förvarade. Det var ett par bilar i kö före mig men det går fort eftersom de tar in flera bilar samtidigt och dessutom har två man på varje bil. Tydligen var det många som kommit på att det var dags för när jag körde ut hade kön växt.

God natt!

Inga kommentarer: