torsdag 10 november 2022

Torsdag 10/11

 God kväll!

Mulet, lätt regn och milt.

Idag hoppade jag över gympapasset eftersom jag skulle iväg till Rotary med vinflaskorna och även skaffa mig en närvaroregistrering. Tidigare låg jag i topp när jag hade jobbet som klubbmästare men numera blir det sporadiska besök. Nu har jag i alla fall fyllt på vinförrådet så att det räcker året ut.

Hemma har det varit lugnt bortsett från några telefonsamtal med förslag om investeringar. Jag hoppar inte på något just nu utan ligger still och avvaktar. Inbjuden till Stcckholm och hockeymatch i Örebro men jag tackade nej. Drar mig numera för längre resor om det inte är något alldeles speciellt. Går bra att åka dit men man skall ju hem också.

Kvällen ägnades åt Karjala Cup. Sverige mötte Tjeckien och vann med 4-1.

God natt!

1 kommentar:

KW sa...

Det går ju alltid bra att sova över och åka hem dagen efter om du kommer till Stockholm. Du är hjärtligt välkommen till Birger Jarlsgatan! /Katrin