tisdag 1 november 2022

Tisdag 1/11

 God kväll!

I morse märktes det tydligt att vi fått vintertid för när jag åkte till dagens gympapass behövde jag aldrig slå på helljuset. Vädret som vanligt milt runt 10 grader och regn i luften.Passet idag blev kort uppvärmning och därefter sju stationer med 30 sekunder på varje och 10 till nästa station. Detta i fyra varv och därefter gemensamma övningar innan det var dags för ytterligare fyra varv före stretching.

Hemma tog jag det lugnt idag. Fick börja med tre tidningar för jag hade inte hämtat in dem innan jag åkte iväg. Sedan har det varit lite tv. Började titta på Frölunda - Växjö men slog över till aktuellt och senare hamnade jag i ett program med David Bata när han besökte världens kallaste plats med temperatur mellan minus 50-60 grader. Jag som fryser när jag sitter inne med 22 grader.

God natt!

Inga kommentarer: