onsdag 2 november 2022

Onsdag 2/11

 God kväll!

Samma väder, mulet och milt. Under förmiddagen var jag ute och blåste löv vid uthuset. Någon timma efter att jag gått in kom Thomas och Stefan. De hade varit hos fadern och blåst löv där. Nu började de med att kapa trädgrenar så att en lastbil kan köra ut grus på infartsvägarna. De fortsatte sedan med att blåsa löv. Den tid som jag inte ägnade mig åt att vara åskådare passade jag på att stryka upp tvätten som låg och väntade. Efter fullgjort arbete åkte vi ner till Präsbäcken och åt en sen lunch.

Jag tror att det är två ynglingar som sover gott i natt.
Mitt kvällsnöje blev hockeymatchen mellan Kristianstad och BIK. Denna gång höll BIK uppe farten i tre perioder och vann rättvist med 4-1. (0-1, 0-1, 1-2). Sista målet i tom kasse. Ny match hemma på fredag.
God natt!


Inga kommentarer: