måndag 22 mars 2010

Måndag 22/3

Lunchen serverad efter skidtur och dusch.
God kväll!
Idag var det en strålande dag som lockade till en skidtur. Det fick bli runt Myrflodammen, ca 10 km. Funderade lite på valla, valde blå extra, det fungerade mycket bra. Jag hade nästan perfekt fäste och dessutom bra glid. Jag åkte förbi minst ett 20-tal personer. De flesta var väl i min egen ålder, men även en del yngre. Försökte ligga bakom någon, men de gick ur och släppte förbi mig. Det blir ju ganska jobbigt, varför skall det alltid vara så?
Gudrun hade stannat hemma och förberett lunch, så efter dusch var det dags för den. Blev lite slö efter maten, men efter ett tag piggnade man till igen och då blev det en resa ner till byn och diverse affärsbesök.
Nu är det snart dags för sängen och jag önskar er en god natt!

Inga kommentarer: