tisdag 16 mars 2010

Tisdag 16/3

God kväll!
Trots att det var fint skidväder stannade jag inne och rev ut alla mattor på övervåningen, dammsög och torkade golven. Det var ett tag sedan jag gjorde en så rejäl städning.
Efter lunchen med raggmunk på Louise tog jag en tur ner till sjön och fortsatte vägen hem. Det blev i alla fall lite frisk luft under dagen.
Ikväll har jag varit i Karlskoga på ett gemensamt Rotarymöte med de tre klubbarna. Det var mingel, mat och underhållning. Jag träffade flera personer, som jag inte har träffat på ett par år. Vid maten hade jag sällskap av Per Henning med musikerkompis, som hade hand om underhållningen. Folk fick önska och de spelade och sjöng. Vi hade ett trevligt samtal under maten med prat om det mesta. Det blev ett långt Rotarymöte, ca 3,5 timmar.
Nu blir det snart sängen och jag önskar god natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Trevligt bordsällskap ;=) var det Martini med? (min fd chef isf... )
Kramar Lotta

Anonym sa...

(ps eller Augustsson menar jag :0 )

S-O Svensson sa...

Hejsan!
Vad kompisen heter vet jag inte. Han bor i Storfors och spelar gitarr men ingår normalt inte i orkestern utan var tillfällig hjälp.