måndag 8 mars 2010

Måndag 8/3

God kväll!
Strax före sju, innan jag börjat träningen på gymmet, fick jag meddelande från Securitas om att larmet hade gått. De hade varit ute och tittat, men inte funnit något misstänkt. De kommer i morgon och tittar på utrustningen för att se om det har hänt något med den.
Efter lunch i Filipstad och besök hos Susanne gick jag ner till Birgit och fick eftermiddagskaffe. Hon var glad att jag kom på besök, så att hon fick prata av sig. Varje dag, senaste tiden, åker hon ett par km skidor, inte dåligt av en 88-åring.
Ikväll har jag suttit med Leif, snickaren, och diskuterat omläggning av taket. Från början var jag inställd på shingel, men vi beslöt oss för svart tegel och att det skall göras under juni. Det blir lättare att lägga eftersom man har läkten att gå på och troligen blir det därmed billigare.
Nu är det snart läggdags så jag säger god natt till er!

Inga kommentarer: