måndag 29 mars 2010

Måndag 29/3

God kväll!
Nu har våren kommit! Idag, på väg från gympapasset i Karlskoga, såg jag årets första tofsvipor på gärdet vid Gelleråsen.
Sommartiden gjorde att det återigen var mörkt när jag startade resan till Karlskoga, men man får väl se det positivt att det är ljusare på kvällen.
Hemma startade jag med en tvättmaskin innan det var dags för lunch på Louise.
Ikväll har jag haft besök av Britt Fredriksson, Kroppa IF. Vi gick igenom medlemsregistret eftersom det är dags för nya medlemsavgifter. Jag har tagit på mig att köra ut inbetalningskorten, jag har ärvt uppgiften från Anita. Hon har gjort ett program med register och utskrift av inbetalningskort. Det blir antagligen sista gången eftersom de kommer att registrera alla medlemmar i Idrottonline.
God natt på er!

Inga kommentarer: