torsdag 4 mars 2010

Torsdag 4/3

God kväll!
Tidigt iväg till Karlskoga för träning. Vädret var strålande och vägbanan helt fri från snö och is. Det märks att våren är på väg, det var nästan ljust vid framkomsten.
Efter träningen blev det en tur till lagerbyggnaden för att se om det låg mycket snö på taket, det såg bra och ofarligt ut och jag fortsatte till Marina innan det var dags för Rotary.
Programmet för dagen hölls av Christer Andersson, huvudägare till Ekbergs lås och tillika min gympakompis.
Efter mötet var det färd till Västerås, där jag anlände till Julrosvägen klockan 15.oo. Jag mottogs med kaffe och kaka. Efter att ha sett matprogrammet "Halvåtta hemma hos mig" var det dags för middag bestående av en fiskrätt med vitt vin där receptet var taget från systembolagets informationsmaterial. Efter detta en dessert. Ibland är det underbart att bara sitta och bli uppassad.
God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt :):)
Ha en bra helg :)
Kramar Lotta