fredag 10 augusti 2012

Fredag 10/8

God Kväll!

Eftersom det var längesedan som jag krattade gården kopplade jag krattan till 4-hjulingen och gjorde detta under förmiddagen.

Av samma anledning, att det var längesedan,  städade jag toaletter, badrum, kök och hallar. Lite dammning på andra ställen.

Vid lunchtid ringde Gudrun att hon skulle starta från Västerås. Hon hade kommit hem under gårdagskvällen efter att varit en dryg vecka i Peking tillsammans med sin son. När hon kom under eftermiddagen åkte vi till ICA för att handla, då vi får besök av hennes andre son med familj. Eftersom de inte tål mjölkprodukter ville jag invänta henne innan jag gjorde inköpen eftersom jag har dåligt hum om vad som funkar. För mig gäller, går det att tugga och inte smakar allt för konstigt kan det ätas.

God Natt!


Inga kommentarer: