fredag 7 december 2012

Fredag 7/12

God Kväll!

Jag hade fått protokollet från Sälenstugans årsmöte i går. Eftersom det är jag som skall skicka ut det till delägarna tog jag kopior. Jag kontrollerade också att schemat för andelsveckorna stämde. Även det skall skickas ut samtidigt. Eftersom jag inte hade tillräckligt med kuvert hemma blev det en tur till Filipstad.

När jag ändå var där blev det ett besök hos Janne och Monica och därmed eftermiddagskaffe. Som vanligt blev det ett parti brädspel. Hittills är de bättre än mig, men så tränar de för fullt. Jag har inte hittat den rätta tekniken ännu, men den kommer bara jag koncentrerar mig tillräckligt på uppgiften.

I kväll blev det "På spåret". Där blev det en solklar seger för Stefan Holms lag mot Lotta och Carl-Jan. Nu skall jag se slutet på "X Faktor" för att se vem som vinner finalen. Jag har inte följt det tidigare så jag vet inte vem som kan tänkas vinna.

Har sett på text-TV att BIK tog en ny seger och återigen gått upp på andra plats efter Leksand. Denna gång var det Tingsryd som fick smisk med 4-1.

God Natt!

Inga kommentarer: