torsdag 6 december 2012

Torsdag 6/12

God Kväll!

Först ett grattis till Erik i Karlstad, som fyller två år.

Ett fåtal på gympan. Det blev ett pass med spinning, styrka med hantlar och gummiband samt magträning. Vid frukosten diskuterade vi hur vi skall få in fler deltagare på passen.

Idag, i väntan på Rotarymötet, besökte jag Marina, som hade ledig förmiddag. Det blev ytterligare en omgång kaffe innan jag åkte till Bofors Hotell.

Även på detta mötet var det lågt deltagande, troligen beroende på vädret. Det är ju många äldre som troligen stannade hemma. Som vanligt hade vi vinlotteri och som vanligt, höll jag på att säga, var det jag som fick åka hem med vinsten. Denna säsong har turen varit med mig.

Hemma på Strandkullen var det dags att montera plogen på 4-hjulingen. Nu var snön lätt och det var enkelt att ploga upp vägarna.

Under kvällen blev det handboll och ishockey. När detta var slut slog jag över till "Historieätarna", som handlade om 1920-talet. Då fick jag se mina föräldrars finservis, som jag numera är ägare till.

God Natt!

Inga kommentarer: