onsdag 5 december 2012

Onsdag 5/12

God Kväll!

Idag hade kylan halverats till "bara" 8 minus. Lite snö hade också kommit under natten.

Under förmiddagen åkte jag in till Susanne för att bli av med en massa tidningar som samlats. Simon var också där så det blev namnsdagskaffe för oss Svennar.

Under dagen tog jag det lugnt, fick telefon från Tedenrud i Karlskoga. Han undrade om jag skottat snö, men det hade jag inte tänkt på än. Det verkade som det kommit mer där. När jag senare åkte till Karlskoga för matchen BIK-Asplöven var det mer besvärligt med snö både på vägen som i luften ju närmare Karlskoga jag kom.

Matchen var inte någon av de bättre, men de vann med 3-0, (0-0, 2-0, 1-0). Anders Andersson, min tidigare revisor, och jag såg matchen tillsammans med drygt 1200 åskådare. Man får antagligen skylla den låga siffran på snöfallet.

God Natt!

Inga kommentarer: