onsdag 4 juni 2014

Onsdag 4/6

God Kväll!

Dagen har gått åt till lite blandat arbete. Körde bort ca hälften av det kasserade verandagolvet till min rishög för att eldas till våren. Gallrade ur en del buskar samt lite annat rensningsarbete. Regnet hängde i luften, men det blev aldrig någon skur. Totalt har det kommit 7 mm under senaste dygnet.

Under kvällen har jag varit på Folkets Hus för information om fibernät. Det var kommunens bredbandssamordnare som informerade om utvecklingen och tänkbara lösningar. Det var ett välbesökt möte och jag var en av dem som antecknade sig som intresserad för att ansluta sig.

Spelade in Sveriges yngsta mästerkock under tiden som jag åkte till ICA och skaffade lite matvaror. Om de små rackarna klarar av att laga den mat som visas, måste jag säga att de är ovanligt duktiga.

God Natt!

Inga kommentarer: