måndag 17 augusti 2009

Måndag 17/8

Några bilder från Alingsås - Skånebesöket.
God kväll!
Efter 11-kaffet åkte jag iväg mot Värmland. Tankade i Alingsås. Tydligen var det bensinkrig för jag betalade 12:19 / liter. Det var längesedan man köpte för det priset.
Tittade in på familjegraven i Bälinge innan det gick vidare till Jula i Skara.
Idag blev det bara lite småsaker. Batterier, några elgrejor samt penslar. Sökte ett par speciella artiklar, som jag inte kunde hitta där.
Pratade med Kjell-Åke i lördagsmorse. Han och Carolyn samt Heiden skulle åka ut och campa i bergen.
Under besöket i Alingsås gick Ann-Marie och jag igenom kusinerna på pappas sida. För 23 år sedan när kusinträffarna startade var vi 27 stycken efter de sju syskonen, där pappa var yngst. Under dessa år har 9 stycken avlidit.
I kväll har jag sett en film "Om ödet får bestämma", den var ganska småtrevlig även om man förstod hur det hela skulle sluta.
Jag önskar er "God Natt!"

Inga kommentarer: