tisdag 18 augusti 2009

Tisdag 18/8

God kväll!
Idag började jag dagen lugnt med tidningar och frukost, vattnade blommor och smågrejade.
Under förmiddagen tog jag röjsågen och röjde bakom uthuset.
När jag kom in för att byta om till lunch ringde Janne och frågade om jag skulle med till Karlskoga. De skulle till Bergslagscenter och diskutera dammar, vattenfall etc.
När vi kom till Karlskoga åkte vi först till Masten, mitt gamla matställe, och åt lunch. Efter detta blev det Bergslagscentret, där vi var en bra stund. Jag fick en del idéer som kanske kan utföras vid tillfälle.
Härefter blev det Ö&B, där det också blev en del småköp innan vi åkte till Brödbagarn för eftermiddagskaffe.
När jag kom hem hade större delen av dagen gått så det fick bli lite data före TV:n med framförallt VM-sport.
Nu skall jag titta på en film så jag säger:"God natt!"

Inga kommentarer: