tisdag 11 augusti 2009

Tisdag 11/8

Egenodlade tomater.
God kväll!
En mulen och tråkig morgon gjorde att jag valde att åka in till Karlskoga och Etab för att köpa uppgradering av Norton antivirusprogram. Den nuvarande versionen utgår om några dagar.
När jag var i Karlskoga passade jag på att åka till min frisör för att beställa tid för klippning. Eftersom det fanns ledig tid fixades det omgående. Jag fick även kaffe och blåbärskaka när det var klart.
För första gången på länge hade det kommit lite nederbörd under senaste dygnet, ca 4 mm.
Lunchen blev som vanligt i Filipstad, kanske något senare. Tog en sväng till Susanne innan jag fortsatte till ICA före hemfärd.
Gjorde iordning röjsågen för kommande arbete genom att byta sågklingan till trekantsklingan.
Det var ett bra målarväder och därför tog jag och målade insidan på altanräcket. Skulle det komma lite regn gör det inte så mycket.
Janne meddelade att Jimmy, en av sönerna, hade fått sin tredje son den 10:e.
Nu önskar jag er en fortsatt bra dag och god natt.

Inga kommentarer: