fredag 23 oktober 2009

Fredag 23/10

God kväll!
Såg på text-TV att Bofors vann över Västerås ikväll med 5-2. De leder nu, efter 12 omgångar, allsvenskan. Inte illa med tanke på vad flera av de andra lagens tränare och spelare kostar i förhållande till Bofors unga gäng. Kanske bättre att satsa på unga hungriga grabbar än spelare som gjort sitt och bara spelar för mer pengar.
Jag skulle egentligen varit i Västerås ikväll och kunnat se matchen, men eftersom jag har Sälenhusets delägare här på årsmöte i morgon var jag tvungen att stanna hemma. Dagen har ägnats åt städning och inköp. Jag har städat toaletter och badrum grundligt, däremot har jag bara dammsugit det övriga utom köket och hallen, som får sitt i morgon.
Nu skall jag se en film innan det blir läggdags.
God natt på er!

Inga kommentarer: