onsdag 7 oktober 2009

Onsdag 7/10

God kväll!
I morse när jag satt och åt frukost fick jag se en stor lastbil komma. Det var pannor och annat material för taket på uthuset som kom och i morgon kommer de att börja arbetet.
Under förmiddagen åkte jag till Kristinehamn för att uppvakta Stefan, som fyllde 48 år. Vi gick till Krongården och åt lunch. Det var billigt och mycket god mat fick vi. Båda var nöjda.
När vi kom tillbaka hade Carina kommit hem och det blev kaffe och tårta innan jag åkte till mitt.
När jag lämnade dem hade jag tre nya skivor med bra musik med mig, som Stefan gjort.
Strax före 18 kom Elisabeth och vi åkte till Karlskoga för att se Bofors möta Malmö. Bofors började bra i första perioden, som de vann med 2-0. I andra var det Malmö som tog kommandot och den slutade 0-3.
I tredje kom Bofors ut som ett nytt lag igen och gjorde 3-3 efter 14 sekunder. Totalt vann Bofors med 5-3 och leder för tillfället allsvenskan.
Vi återvände hem och tog en fika innan Elisabeth fortsatte till Filipstad.

Inga kommentarer: