tisdag 6 oktober 2009

Tisdag 6/10

God kväll!
Under förmiddagen ringde Tedenrud och ville ha mig att hålla ett föredrag om att äga och leda ett företag. Det var en lagom stor grupp på cirka 15 personer och det skulle vara i november. Jag bestämde inget men lovade att återkomma. Jag hade ett liknande i våras så jag har troligen lämpligt underlag klart.
Jag planterade växter i krukor vid entrén innan det blev lunch i Filipstad, bruna bönor, mums.
Under eftermiddagen gjorde jag iordning graven med ett par ljungplantor och granris.
Efter att det har varit fint väder blev det regn under kvällen, som utlovats.
Ann-Marie ringde och talade om att hon och en kompis varit ute och plockat svamp. När de var på hemväg ramlade hon och bröt foten så nu har hon gipsat och kryckor att ta sig fram med. Så går det om man har för brått från Värmland.
Nu önskar jag er en god natt!

Inga kommentarer: