lördag 31 oktober 2009

Lördag 31/10

God kväll!
Klockan 10:30 lämnade jag av Gudrun vid kyrkan eftersom hon skulle vara med och servera kaffe fram till 13:00. De hade servering och program ända fram till 21:00 till dem som besökte sina gravar. Det var väldigt mycket folk redan när jag lämnade av henne.
Jag fortsatte till IKEA för att köpa några saker som jag behövde.
Eftersom jag kom tillbaka till kyrkan en halvtimme innan Gudrun var klar gick jag in och tog kaffe. Jag blev sittande med en man, som tidigare hade varit domare i fotboll och bandy, och väntetiden rann snabbt iväg.
Gudrun hade stämt träff med sin äldste son, Niklas, som dök upp 13.00. Jag följde med dem till Gudruns svärföräldrars grav samt till en väninnas sons grav.
Gudrun och jag åkte sedan till Strömsholms Slott, där vi gick runt och tittade i parken. Sedan var det dags för lunch på en restaurang som låg strax intill.
Under eftermiddagen såg jag på damfotboll och somnade framför TV:n. Nu väntar jag på en finare middag igen.
Ni får ha en fortsatt bra dag och God Natt på er!

Inga kommentarer: