onsdag 28 oktober 2009

Onsdag 28/10

God kväll!
Återigen en strålande morgon med molnfri himmel och vindstilla. Det första jag såg när jag tittade ut var en rådjursbock och get som stod och tuggade på pionerna. Nu får de mycket gärna äta på dem.
Eftersom Birgit hade ringt igår kväll och ville ha hjälp med att lyfta in däcken, som hon hade i bilen gick jag ner till henne. Det blev kaffe och dessutom fick jag följa med och titta på hur hon hade börjat väva i sin vävstuga. Nu sitter hon där för det mesta.
Efter lunchen i Filipstad åkte jag och köpte krans till graven. Eftersom jag är bortrest över helgen åkte jag upp till graven med den på eftermiddagen samt tände två ljus som skall klara sig i fem dygn.
Tillsammans med Elisabeth åkte jag till Boforsmatchen mot Växsjö. Bofors spelade bra och borde vunnit efter att ha haft ledningen med 3-1 men tyvärr blev det oavgjort och det blev straffar, som Växsjö vann.
Nu är det sent och jag säger:" God Natt!"

Inga kommentarer: