fredag 18 januari 2013

Fredag 18/1

God Kväll!

Idag har jag suttit vid datorn mest hela dagen. Jag lever numera på lite utdelning och räntor och måste därför lämna kontrolluppgifter till skattemyndigheten före den sista. Det innebär också att jag måste göra klart allt underlag till årsbokslutet för att få fram alla siffror. Egentligen skulle jag lägga ner företaget och slippa en massa arbete. Men så länge jag har lagerbyggnaden kvar får det vara som det är. Om jag vore förståndig borde jag koncentrera mig på att sälja lagret och slippa onödiga kostnader.

Under kvällen har jag tillsammans med Sten-Åke varit i Karlskoga och sett BIK-Örebro. Seger till Örebro inför 4831 åskådare. Halva potten slog nytt rekord med drygt 25000 kronor till en vinnare. Minst tre av Örebros mål kan man påstå berodde på slarv från BIK:s spelare. De gör alldeles för många enkla fel i egen försvarszon.

God Natt!

Inga kommentarer: